kom ihåg mig då

Det är höst och börjar bli mörkt. Har inte alls vant mig vid att solen går ner så tidigt och nu går tiden fort. Jobben rullar på och veckorna går.
Idag var det en stressig dag på jobb och jag räknade med ett antal övertidstimmar då jag hade ganska mycket att göra. Som tur var så hade de andra lite att göra så vi var nästan fyra personer som stod och gjorde mitt jobb i två timmar vilket resulterade i att jag ändå kunde gå hem kvart över tre. Skönt!
Jobbade 7-22 i måndags och ska jobba på fredagkväll och lördag också så känner att det räcker med timmar ändå för den här veckan.
Just nu sitter jag och Albin och kollar/lyssnar på idol och vi analyserar vilt. Albin anser att man vet att en person sjunger bra om man inte tänker på att de sjunger.
Till helgen hoppas jag på lite tv-spel hemma hos Hanna och Markus!

Kommentarer
Postat av: sara

sötaste paret =) fina!!!

Postat av: teaaa

2011-09-22 @ 01:19:30
Postat av: tesfes

Fina ni är. Miss you, vill träffa dig mimmimes :(

2011-09-22 @ 01:20:28
URL: http://theresejansson.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback