dags för vinter

Idag snöar det lite i Tromsö vilket betyder att en lång vinter lurar bakom hörnet. Köpte mig som tur är en vinterjacka tidigare i veckan och den används flitigt.
Det har varit en ganska lugn vecka. Jag jobbade på rema i måndags så resten av dagarna har jag haft lediga eftermiddagar och albin har jobbat kväll.
Det öppnar fler och fler nya affärer i det nya köpcentret så det blir mer och mer folk som rör sig på jekta numera. När elkjøp megastore öppnade för två veckor sedan så passade vi på att köpa oss en ny tv så att vi kan se serier och sånt på den istället för på datorerna. Bra köp!
Igår hade vi folk här och det bjöds på fint kött i ugn, potatisgratäng och kantarellsås samt donuts och chips till efterrätt. Mums.
Nu har jag och albin beställt pizza så vi ska ha en myskväll här hemma i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback