14 maj

Nu är vi på jakt efter lägenhet igen. Vi ringer och ringer, letar och letar och hoppas och hoppas.
Vi måste hitta oss en ny innan vi flyger till Sverige den 8 juni annars har vi ingenstans att bo när vi kommer tillbaka. Igår var vi på ytterliggare en visning och imorgon får vi veta om vi får den eller inte.
Efter att vi varit på visningen igår så åkte vi till en av Albins arbetskompisar och åt pizza och såg film. Dyr pizza men årets bästa film; Tangled!
Nu är det bara några dagar kvar innan midnattsolen kommer för att stanna i två månader. Det är redan ljust dygnet runt och det har varit superfint väder hela veckan! Har suttit på balkongen efter jobbet på eftermiddagarna och solat.
På tal om jobbet så trodde jag att torsdagen skulle bli sista dagen men fick förlängt ännu en vecka till. Förhoppningsvis så får jag jobba där tills vi drar till Sverige.
Till hösten öppnar världens största Rema1000 här och dit har jag sökt och eftersom jag har lite kontakter hoppas jag på att få mig jobb där när vi kommer tillbaka efter semestern.
Och.. ja tesse, vi har fortfarande snö.
Bilden är tagen vid midnatt igår.
Nu räknar vi ner dagarna till resan hem!

Kommentarer
Postat av: Tessi

jag KAN INTE förstå att ni fortfarande har SNÖ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback