Mimmi <3 Tromsø

Dagarna har bara försvunnit sedan jag kom tillbaka från Sverige. Jobbar fortfarande på Tine och fick idag veta att de ville förlänga två veckor till! Trivs verkligen bra på jobbet så jag blev glad.
Våren är definitivt inte här ännu men solen är uppe tidigt! Värmer gott gör den också. Försöker lära mig den nya kameran så att jag kan ta bilder som verkligen visar hur vackert det är när solen är framme. det blir bättre men har mycket kvar att lära!
Igår hängde jag hos Maja och Gabriella efter träningen. Albin jobbar ju kväll hela veckan så det var trevligt med lite sällskap.
Idag blir det en slappedag och sen får vi se vad som sker framöver.
Vill bara förtydliga att bilden inte är redigerad. Det såg ut såhär.
När solen kommer fram blir havet väldigt blått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback