20

I torsdags tog jag flyget till Oslo och sen bussen vidare mot Göteborg där pappa hämtade upp mig. Resan gick smidigt med tanke på vädret och jag är glad att jag slapp sitta fast i Narvik som vissa andra...
Torsdagen och fredagen flöt förbi utan några större konstigheter. På lördagen visste jag att farmor och farfar skulle dyka upp på eftermiddagen men redan vid 11 började folk droppa in. Mamma och pappa hade tydligen bjudit in halva Borås som en överraskning för mig. Till slut var vi nästan 30 stycken som trängdes inne i huset.
Det bjöds på mat och tårta samt kakor av alla dess slag. Jag fick en gemensam present av allihopa och det var en kamera som jag hade önskat mig. Superbra present!

I söndags besökte vi gekås och det blev som vanligt lite mer inhandlat än som var tänkt. Är det billigt så är det...

Själva födelsedagen firades med att åka till stan och inhandla en ny liten dator som present till mig själv då den gamla är helt opålitlig. Vi åkte sen hem och fortsatte sätta i oss tårta och kakor. Vi avslutade dagen i bastun och senare en film nere i källaren.

Just nu sitter jag på bussen mellan göteborg och oslo och jag kommer förhoppningsvis landa med planet i Tromsö 19.15. Finns stor risk att planet störtar pga min feta packning dock...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback