let it shine

Bara tre arbetsdagar den här veckan och sen på torsdag tar jag flyget 06.45 till oslo och sen buss ner till gbg! Där hämtar pappa upp mig och sen bär det av till borås. Blir kvar över helgen och åker sen tillbaka hit på tisdag nästa vecka. Kommer bli superfint! Förhoppningsvis blir det ett besök på gekås och så ska jag mysa med molly.
Ikväll är det äntligen premiär för body pump på sats! Har längtat efter det här. Dock har jag nog legat illa i natt för min nacke mår inte som den borde. Kan inte vrida huvudet helt och jag kan inte ens klia mig på halsen utan att få ont. Mysko. Ska nog klara mig igenom en timma ändå!
Hade förövrigt ingen bra dag på jobbet idag då jag bara lyckades skada mig hela tiden. Hoppas på att vakna upp till en bättre dag imorgon.
Dessutom har Albin kvällsskift den här veckan så honom får man ju inte träffa ordentligt förrän jag kommer hem från borås igen.
Vädret här just nu är inte något att hänga i julgranen om man säger så. Det är plusgrader, det regnar och blåser plus att all snö som vi fått har bildat mindre sjöar överallt. Mindre bra. Hoppas sverige bjuder på bättre väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback