Söndag

Måste bara berätta att jag jobbat i helgen. Känns mycket bra. 6 timmar igår och 4 timmar idag, duktigt av mig. Nu blir det två helger utan jobb vilket känns skönt eftersom att jag jobbat varje helg sen skolan började (förutom solheim-cup helgen).
Imorgon ska vi till badhuset och rädda den där stackars människan som hamnat för långt ut. Vi lyckades ju inte rädda han på ön så får väl se om det går bättre nu.
På fredag ska jag först ha rättskunskap och sen stå på bibblan i några timmar och berätta för folk om Samhäll - Ledarskap och kommunikation, ska bli jättekul!
Efter det får jag vänta några timmar innan jag kommer fram till Borås och sen är det måndag igen, suck. De två följande veckorna har jag fem prov, men det löser sig alltid!
Nu ska jag nog kolla lite oc kanske.. vem vet. Melonerna ligger här och väntar på mig också, stackare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback