Torsdag

Nu har allt ändrats igen och det nyaste är att Oskar kommer till mig i helgen! Dock åker han hem på söndag vilket betyder att jag ska tillbringa en hel natt tillsammans med töntarna hemma hos Ems :)
På lördag åker vi till Göteborg hela familjen och shoppar lite!
Idag vandrade jag och min syster på stan för att hitta något till pappa som fyller år på söndag.. men istället blev det ett linne till mig, en sjal till mig (från indiska, förlåt tess^^) och så köpte vi varsin liten chokladpudding, men det var jätteäcklig så vipallade inte äta upp allt.
På söndag är det match! Heja oss!

Kommentarer
Postat av: Tess

Thih,det är lugnt. jag har spanat in två andradär;) haha, grr bruden - du är snygg

Postat av: Alex

Ahh men den är inte mot oss... ni vågar nog inte möta oss tror jag! Mohaha

2007-03-09 @ 19:55:31
URL: http://alexandraek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback